do not make a sound

Har vart ensam hela dagen idag, förutom i morse när jag hade frukost sällskap av Elias.
Tog mig kraft att komma runt femman i spåret mitt på dagen, har vart alldeles för fint väder för att vara inne.  Det gick felfritt. Degat resten av dagen, jag behöver socialt sällskap. Ljudet på tven funkar tydligen inte och ljudet på datorn är kapput, tur att iPoden funkar men det är en tidsfråga.
Passade på att skaffa mig en blogg när det var som träligast och tystast. 
Har dock en tv i funktion där dom gammla vanliga kanalerna finns
och just nu duger det med fyran i två timmar framöver.

Jungfrun
KÄRLEK Var försiktigt med det du gör i romantik. Har du en vän som du älskar så visa då vännen din kärlek med rar omtanke. Även en blomma är en rar omtanke i kärlek. ARBETE/HÄLSA Har du med kläder och mode att göra nu i veckan när det gäller ditt arbete så kan du få fin framgång. Du bör vara blomstrande frisk och du är en härlig tillgång. EKONOMI Nu bör din ekonomi vara trygg. Du kan även få pengar över när du betalat dina räkningar. Njut av dig själv och vinn i ett spel. Men insatsen ska vara liten.

Konsthistoria prov igår som gick fint.
Lichtenstein-Pop
image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0