Emelie*2

Första dagen i skolan. Första dagen på gymnasiet med min kära syster, det känns fint.
Hon har insett att det är tufft att komma som yngst och inte veta allt. Idag satte hon och hennes kompisar sig i Fel matsalsdel. Illa illa. Hennes kompis Madde hade insett att dom hade suttit på den "coola, rätta sidan" dagen innan!
Hon har hunnit med att fälla en tår på skolgården när en geting högg henne i armen. Allt detta andra dagen!
Jag är stolt över henne!

Själv tycker jag att det var trevligt att träffa alla fina skol vänner. Varför är vi två delar, jag vill vara två!
Mitt tyngsta problem just nu. Tätt efter kommer Amerikanskan från south carolina, Linn. Jag som är sämst i klassen på engelska skulle jag tippa fick fånga upp henne och visa henne till rätta. Duktigt.
Dagen har varit mestadels informations givande med undan tag på engelskan då vi fick berätta om vårt sommar lov och på bilden då vi ska måla en A3 som ska föreställa våran sommar.

Eftermiddagen tillbringade jag på Trafikskolan med Alena och Dalida och avslutade med en kaffe på God Smak.
Jag har påbörjat min virkningsperiod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0