Monday you can hold your head

-Imorse var det lite familje turbolens. Nu har stormen lugnats sig lite till lätt bris.
-Måndagarna i skolan kommer nog bli den slappaste dagen i skolan. Hade körlektion idag, sisådär.
-Fikade med jätte god äpplekaka på god smak med Dalli o Alena. Pluggade teori efter det, Dalli klarade sin idag =)
-Tränat innebany.
-Anmält mig till keramik/drejning på onsdags kvällarna nu i höst, mysigt.
-Nu lägger jag in bilder från helgens bröllops fest

Lite kortfattat om den. Det var min faster som gifte sig.
I kyrkan sa prästen honom till henne. Mina små kusiner låg där framme på på golvet. Det finns ett ord?
Festen var kalas kul. Alexanda och Natalie serverade och sjöng kareoke med mig :D
Det är trevligt med vuxna människor som kan bjuda lite på sig själv ibland ;b
Sen åkte vi till kumla till zätas, jag var taggad. Men det var stört mycke folk där. Sov i kumla hos Dajja. Hon var kvällens chaufför.

   
   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0