fairytale

Bättre kan det nästan inte bli. Dessa dagar bara försvinner. Allt är och har vart så mysigt massa roligt pyssel med paket och blommor. Har hittat min kamera igen min cybersuperdåligashot är inte klar!
Utgång i torsdags med massa trevliga brudar från åsbro och jobbet. Ingen av klass vännerna var på, de två som ville jobbade. Jag jobbade igår, ett lugnt men jobbigt pass. Petter, Dajja och Lena hämtade mig när jag slutade. Spenderade natten och kvällen som kattvakter med både skrik och skratt. Allt går för fort. Ikväll kanske jag åker till kumla en sväng om jag orkar. Jag vill kolla på körslaget.
Rock ballader i den lilla rosa.


Kommentarer
Postat av: Lena

vilken total flopp att timo åkte ut först! jag tjöt! haha

2008-12-28 @ 12:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0