fredag

kom undan barnvakt idag.
Sitter i kumla hos Miräy. Vart inne i stan och shoppat! Jag var rik imorse.
Det var tänkt att vi skulle plugga lite matte. Vi började på två tal, fastnade på båda.
Vad händer om jag inte får top betyg på matteB kursen, kommer det spela någon roll i framtiden?
Är de kommande dagarna fram till torsdag de viktigaste dagarna i mitt liv? Känns så, värsta pressen.
Borde verkligen inte vara så... vet inte ens vad jag vill göra senare i livet.
Ha, imorgon ska jag jobba på söndag med.
Måndag och onsdag teorikurs på trafikskolan 2*2h.


Grattis huss tuss puss, 18 idag!

Kommentarer
Postat av: Lena

ja just det. snuskhummer! fyller en dosa! haha

2008-05-03 @ 15:38:56
Postat av: Dajja!

du är så jävla bra emelie!
vi får fortsätta med samlingen på ty-lektionerna tycker jag allt..

2008-05-12 @ 22:06:07
URL: http://lennybruce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0