And I like it

Helgen blev över förväntan. Bästa födelsedagshelgen

  • Fredag: utgång med massa trevliga vänner.
  • Lördag: firade min 18års dag med familjen och kak-kalas med vännerna. Fick ett jätte fint fat och en mycket trevlig kakbok bland annat.
  • Även utgång denna kväll
  • Söndag: Släktkalas

Sen har början på den här veckan bara varit jätte trög och nu ska man tydligen ladda om till fredag.
Men jag är taggad :D Josephine har fixat!



Imorgon ska vi besöka en synagogga och Medelhavsmuseet i Stockholm. Skulle vart trevligt med lite mer shoppingtid!

Kommentarer
Postat av: lena

nu har jag kommit ifatt emelie! jag hade inte läst sedan din sommarsummering - skäms på mig! men nu är jag som sagt ikapp och redo för mera!

2008-09-07 @ 14:33:43
URL: http://lenahenningson.blogg.se/
Postat av: Josephine

Ja jag vet :O men Rebecca har ju kort också som hon får lägg ut :) jadå, hade du kul? :D

2008-09-07 @ 14:50:00
URL: http://joseeephine.blogg.se/
Postat av: Carolin

EMELIE! :O jag saknar dig!

2008-09-09 @ 21:41:00
Postat av: Lena

angående gröt, ja jättegott! ;D

2008-09-12 @ 14:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0