Lennybruce och jag har skakat hand

Ännu en trevlg helg. Frågan är om jag är utvilad, jag som vilat hela helgen.
Hunnit med att övningsköra lite och jobbat på att inte vara en trafikfara för övriga trafikanter. Det går faktiskt fint.
Hittat en bil som pappa lovat att ringa på, snällt av honom. Idag började även Andra Avenyn den ända serien jag följt/följer skulle jag tro. Den upptar lagom mycket tid, mer tid för sådant trams finns inte i mitt liv har det visat sig.

Ska avsluta denna söndags kväll med "farmors kladdkaka" (Äppelskökaka)
                                                                                             

en månad går fort


                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0