Färdig

Efter ett kort samtal med Lena imorse under mattelektionen kom jag fram till att söka kurser istället för program. Hoppas på jobb eller annat nöje i höst men om detta uteblir kan jag alltid plugga en kurs som sista alternativ och få en peng i månaden för det. Nappade helt enkelt på Lenas teori. Var lite på det oklara hur det där med bidrag och csn fungera, är det lite fortfarande. 

Det vettigaste känns som att jobba om man inte vet vilken utbildning som man vill plugga, lägga ner energi och pengar på något som man om tre fyra år senare inte vill bli... ger inte mycket för det. Så nu äre gjort, kurserna är sökta :-)

Jobba på restaurangen i höst skulle inte vara helt fel :D
Annars hoppas jag på att något annat skojigt dyker upp! Ett jobb eller en resa =)



Fantastiskt blå himmel i Italien v.8

Kommentarer
Postat av: Lena - tipsarn!

Va roligt att jag kunde bidra med något! :) Jag har sökt mina kurser nu jag med.. men är jätteskeptisk till om det egentligen är något för mig.. men bättre med en termin än tre år fel ;) vad sökte du då?

2009-04-15 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0