Känner lite lättnad

Hade svenska nationellt prov idag, muntliga delen. Det kändes okej bra. Tror jag fick med allt jag ville säga på fem minuter. Skjutsade pappa till sjukgymnasten. Hann med utställningen "In Hate We Trust" och en kaffe på det. Har tränat en liten sväng och ätit laxpytt. Direkt rekomenderad från vår lokala ica handlare. Smakade fint.

Igår var jag, Miräy och Malin i Degefors. Mirre hämta sin bal klänning, malin hittade en och  även jag hittade en skönhet! Mycket bättre än den jag hade tänkt att sy upp. Mer ekonomiskt om inte annat, nu känns det mer värt att lägga pengar på diverse andra ting runt balen och studenten :)

Känns verkligen att våren är på väg. Dagarna blir ljusare och längre och därmed blir man piggare. Får mer energi och motivation att göra saker :D (allt utom att plugga)

Har prov på fredag som tynger på axlarna. Har gjort flertal försök att läsa igenom alltihop. Läser en sida sen är det som att mina tankar tar över och helt plötsligt så gör jag någonting annat. Lustigt.
Imorgon måste vi bal ansvariga prata ihop oss, en hel del kvar att kolla upp för att underlätta arbetet för våra festfixare!

Bilder från gårdagen. Malins mat och jag med min kyckling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0