Hemma i Åsbro

I lördags hämtade mamma och pappa mig i Orsa.
I söndag var jag och mamma på IKEA, jag shoppade upp mina sista pengar på saker till mitt rum/lägenheten.
Studiebidraget kommer snart.
Måndag-kollade på pocahontas I & II och svanprinsessan. Åt Kriolskgryta som jag beställt av pappa.
Tisdag-kollade på tarzan, 101 dalamtinerna, mio min mio, skönheten & odjuret och micke & molle. Dagensrätt:rotmos.

Onsdag, idag har jag inte gjort något än så länge. Ska träna min kropp en sväng efter all jäsning. Gips på ett ben är inte det bästa för att hålla kroppen i någon slags form.

Dagens bra:Ringt och kollat LIA platser.
Dagens dålig:Inte fått någon LIA plats ännu.

Får svar imorgon eller på fredag, håll tummen för mig :)





Bilder från i sommras när jag och Natalie var i Koviken/Olshammar. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0