Plätt torsdag

Idag ska jag använda fina plätt-hjärtlagg som jag fått av pappa.
Hela den här veckan har vi läst danska för skiskole... det känns helt ok. Kan mer nu än jag kunde innan och det är ju bra! Imorgon har vi sista dansklektionen sen ska vi hem till vår lärare på fika :-)

I helgen har är det maskerad hemma som nappe har fixat med... jag skulle jätte gärna vilja hem och vara med. Om det inte vore för min fot skulle jag inte tveka. Nu är det maskerad här i Orsa också så jag får klä ut mig här istället. Jag har gett mig själv alkohol förbud tills den 10 november när jag ska ta bort gipset.

hej svejs leverpastej


Kommentarer
Postat av: Mirre

Yäääy :D uppdateringar !

2009-10-31 @ 11:10:24
URL: http://mirreek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0